«از سرنوشت ۴» در جمع پربازدیدترین ملودرامهای تلوبیون
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۶۷۴۹
بررسی آمار بازدید در سایت تلوبیون نشان میدهد که از سرنوشت ۴ در بین سریالهای پربیننده تاریخ رسانه ملی در تلوبیون قرار گرفته است. - اخبار فرهنگی -
به گزارش خبرگزاری تسنیم، آمار بازدید سریال «از سرنوشت 4» در سایت تلوبیون (مرجع رسمی پخش و آرشیو سریالها و برنامههای تلویزیون) نشان میدهد این سریال ملودرام با بیش از 18 میلیون بازدید در بین پربییندهترین سریالهای تاریخ تلویزیون قرار گرفته است.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
براساس آمار بازدید سریالهای پخششده در چند سال اخیر تاریخ تلویزیون که در سایت تلوبیون قابل مشاهده است، «افسانه جومونگ» در رتبه اول قرار دارد، «گاندو 2»، «ستایش 3»، «پایتخت 6 و 5» در رتبههای بعدی قرار دارند و سریال از سرنوشت 4 با عبور از 18 میلیون بازدید در رتبه ششم این ردهبندی قرار دارد تا به عنوان یکی از پربازدیدترین سریالهای تلویزیون شناخته شود.
از سرنوشت 4 به تهیهکنندگی اکبر تحویلیان و کارگردانی محمدرضا خردمندان ملودرامی عاشقانه است که در فصل چهارم به تولید دانش بنیان و تلاش نخبگان کشور برای خودکفایی علمی میپردازد.
دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطیما بهارمست، مونا کرمی و مهدیس توکلی در کنار مجید واشقانی، حسین پاکدل، لیلا بلوکات، رضا داودنژاد، ساناز سعیدی، سیدمهرداد ضیایی، نگین صدقگویا، سولماز غنی، مائده طهماسبی، رضا بنفشهخواه، شاهو رستمی، مسعود انتظاری و محمدصادق ملک بازیگران فصل چهارم این سریال تلویزیونیاند. در این فصل سه بازیگر جدید مهران میری، فرهنگ زرگرباشی و متین طاهرینیا معرفی شدند.
همچنین از دیگر عوامل این اثر میتوان به نویسندگان: محمدمحمود سلطانی، روح الله صدیقی و آرزو صدیقی، تدوین: شوکا زندباف، مدیر تولید: مجتبی برهانیزاده، مدیر تصویربرداری: خسرو دادگرمرام، عکاس: متین تحویلیان، طراح صحنه: آبتین برقی، صدابردار: حمید یارندپور، طراح گریم: خاطره خاشعی، آهنگساز: آرش بادپا، صداگذار: محمود موسوینژاد، روابط عمومی: مطهره کشاورز محمدیان، مشاور رسانهای: پدرام ابدان، دستیار تهیهکننده و مدیر برنامهریزی: نوید احمدزاده چالشتری و ... اشاره کرد.
تکذیب خبرسازیها درباره سریال «موسی»/ بازنویسی نیمی از فیلمنامه زیر نظر حاتمیکیاجواد شمقدری سریالی درباره نفوذ میسازدوقتی اهداف سازنده یک سریال با صحنهای مخرب ضایع میشودراننده "خوشرکاب"، پرده از یک واقعیت برداشت/ چرا سریالهای امروز ماندگار نمیشوند؟انتهای پیام/
منبع: تسنیم
کلیدواژه: شبکه دو رسانه ملی سریال شبکه دو رسانه ملی سریال
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
حرفهای جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد
اعتماد نوشت: بهنام تشکر بهتازگی در برنامه «زودیاک» که در شبکه نمایش خانگی پخش میشود، حضور یافته و از بازیگران اصلی است.
گفتوگوی زیر به این مناسبت با او انجام شده است.
دلیل حضورتان در برنامه زودیاک، علاقه به بازی مافیاست یا حضور در یک گیم شو به عنوان یک تجربه متفاوت در قالب تصویر؟
من بازی مافیا را دوست دارم و از اولین نفراتی بودم که در تلویزیون مافیا اجرا کردم و گاد بازی بودم. هرچه سریهای جدیدتری از مافیا تولید شد، نقشهای بیشتری روی کار آمد که برای من جذاب بود. زودیاک هم سناریوی جذاب و متفاوتی داشت و وقتی دوستان دعوت کردند تصمیم گرفتم که در برنامه زودیاک باشم.
گرداندن بازی مافیا را بیشتر دوست دارید یا بازی کردن را؟
گرداندن بازی را بیشتر دوست دارم. اینکه سفید باشم برایم لذتبخشتر است.
نظرتان در مورد مدل اجرا و گردانندگی محمد بحرانی در زودیاک چیست؟
محمد را خیلی زیاد دوست دارم و به نظرم در هر جایی که قرار میگیرد، مخاطب همراهش است. فکر میکنم در فصل اول زودیاک، کمی با احتیاط گرداندن بازی را پیش میبرد و مراعات بازیکنها را میکرد. اطمینان دارم که خودش هم به این فکر کرده و در فصل دوم، به تغییر مدل گردانندگی بازی فکر کرده است.
از تجربه کار در نمایش خانگی و تفاوتش با تلویزیون بگویید؟
من تقریبا جزو اولین نفراتی بودم که نمایش خانگی را با سریال ساخت ایران تجربه کردم. ساخت ایران اولین سریالی بود که به صورت دی وی دی منتشر شد. این دو مدیا، تفاوتهای مشخصی دارند. محدودیتهای صدا و سیما، فیلمنامههایی که تثبیت میکند، ناظران پخشی که دارد با نمایش خانگی متفاوت است. فضای کار در پلتفرمها راحتتر است و به این واسطه، کارگردانها، نویسندهها به تبع آن بازیگران دستشان در کار بازتر است. اینها مواردی است که همه میدانند و البته خیلی هم پیچیده نیست.
به عنوان کسی که بخش زیادی از تجربیات کاریاش را به نقشآفرینی در سریالهای تلویزیون اختصاص داده، ممکن است که شما هم مثل خیلیها، نگران حال این روزهای تلویزیون باشید. از نظر شما تلویزیون چطور میتواند به وضعیت سابقش برگردد؟
تلویزیون باید به همه نظرات مردم توجه کند و برای همه اقشار مردم برنامه بسازد، نه فقط برای عدهای خاص. مدیران تلویزیون فعلی، تمرکزشان را بر چیزهایی گذاشتهاند که فقط و فقط خودشان قبول دارند در حالی که خودشان هم خیلی خوب میدانند که بخش زیادی از مخاطبشان را از دست دادهاند و به نظر میرسد که با این شیوهای که پیش میروند، خیلی هم برایشان مهم نیست. امیدوارم که این مدیران عزیز، تجدیدنظری در روند سیاستگذاریشان داشته باشند که تلویزیون مثل دهه هشتاد یا حتی اوایل دهه نود، دوباره به اوج خودش برگردد و با سریالهای پرطرفداری مثل ساختمان پزشکان و دودکش و باقی سریالهای خوب و موفق، مردم و مخاطب را برای خودش حفظ کند. من فکر میکنم مردم هنوز هم انتظار دارند تلویزیون به رسانه اصلی و ملی همه افراد جامعه تبدیل شود.
به سریال ساختمان پزشکان اشاره کردید؛ تیم سازنده این سریال، تجربیات خوبی در تلویزیون رقم زدند. به نظرتان جای خالی چهرههای دهههای قبل چقدر در تلویزیون احساس میشود؟
به نظرم بیشتر از جای خالی کسانی که در آن سریالها یا برنامهها کار میکردند، جای خالی برنامههایشان احساس میشود. این وضعیت، نتیجه مدل تصمیمگیری فعلی است. اتفاقا همان عوامل الان تجربیاتشان بیشتر شده و ممکن است در شرایط مطلوب، خیلی بهتر از قبل کار کنند. باز هم تأکید میکنم که تصمیمات تلویزیون مهم است و به نظرم خیلی هم جرات و جسارت ویژهای نمیخواهد. به هر حال آن برنامهها و سریالهای خیایان خلوت کن در همین تلویزیون، تولید و پخش شدهاند.
ترجیحتان کار در فضای کمدی است یا جدی؟
در حال حاضر به فضای کمدی نمیتوانم فکر کنم و راستش اصلا کمدی در من گم شده و دلایلش را هم همه میدانیم. اما به دور از شرایط فعلی، فضای جدی و درام را بیشتر دوست دارم.